PROGRAM
ZA DJECU

Personalizirani
pristup

Tečajevi engleskog jezika u našoj školi u potpunosti su prilagođeni potrebama polaznika. Umjesto fiksnog plana i rasporeda, tempo učenja prilagođava se svakom pojedincu. Dok neki polaznici brže savladavaju gradivo, drugi to čine sporijim tempom. Ova fleksibilnost je glavna prednost naše škole, omogućujući personalizirani pristup kako u individualnoj, tako i u grupnoj nastavi.

Probna lekcija

Naš program prilagođen je različitim razvojnim fazama djece. Za vrijeme probne lekcije, učitelj procjenjuje razinu djetetovog znanja i prilagođava tečaj njegovom uzrastu i sposobnostima.

Personalizirani
pristup

Tečajevi engleskog jezika u našoj školi u potpunosti su prilagođeni potrebama polaznika. Umjesto fiksnog plana i rasporeda, tempo učenja prilagođava se svakom pojedincu. Dok neki polaznici brže savladavaju gradivo, drugi to čine sporijim tempom. Ova fleksibilnost je glavna prednost naše škole, omogućujući personalizirani pristup kako u individualnoj, tako i u grupnoj nastavi.

Probna lekcija

Naš program prilagođen je različitim razvojnim fazama djece. Za vrijeme probne lekcije, učitelj procjenjuje razinu djetetovog znanja i prilagođava tečaj njegovom uzrastu i sposobnostima.

PRATIMO
DJETETOV
RAZVOJ

Naši polaznici
su pokretačka snaga
našeg tima.

Napredak naših polaznika
je naš prioritet.

Lina ABC tim prati djetetov razvoj i napredak, te kontinuirano usklađuje program kako bi odgovarao individualnim potrebama naših polaznika za vrijeme cijelog tečaja.

Programi usklađeni s CEFR razinama

U nastavi koristimo udžbenike iz serije Family and Friends od Oxford University Pressa koji su usklađeni s CEFR standardima, omogućujući polaznicima postizanje određenih jezičnih kompetencija na svakom stupnju.

Programi usklađeni s CEFR razinama

U nastavi koristimo udžbenike iz serije Family and Friends od Oxford University Pressa koji su usklađeni s CEFR standardima. Kliknite na razinu kako biste vidjeli što će naši polaznici naučiti.

RAZINA 1

Po završetku razine 1 učenici će moći:

✔ Reći svoje ime i dob. Odgovoriti i pitati pitanje “Kako si?”.
✔ Opisati predmet na osnovu boja. Reći koje boje vole, a koje ne vole. Reći najdražau boju.
✔ Opisati svoju školsku torbu i pernicu, te reći što je u njihovoj školskoj torbi i pernici.
✔ Reći koja je njihova najdraža igračka i opisati ju na osnovu boja.
✔ Zbrajati do deset.
✔ Razgovarati o dijelovima tijela.
✔ Razgovarati o poslovima. Reći što njihovi roditelji i što oni sami rade (npr. Moja mama je učiteljica)
✔ Razgovarati o igri u parku. Reći što vole, a što ne vole raditi u parku.
✔ Reći gdje se nešto nalazi.
✔ Opisati svoju obitelj.
✔ Reći koju odjeću vole nositi, te koju odjeću vole nositi njihovi roditelji/prijatelji.
✔ Opisati svoju (ili nečiju) kuću/stan i prostorije u kući.
✔ Razgovarati o hrani. Reći koju hranu vole jesti za doručak/ručak/večeru, a koju hranu ne vole.
✔ Opisati sebe i druge osobe.
✔ Imenovati geometrijske oblike.
✔ Opisati životinje. Reći koje životinje vole, a koje ne vole, te objasniti zašto ih vole ili ne vole.
✔ Brojati do 20.
✔ Razgovarati o tome što mogu, a što ne mogu.
✔ Razgovarati o aktivnostima na plaži.

Udžbenik: Family and Friends 1
CEFR razina: A1.1
Lina ABC razina: 1

Oxford razina 1 knjiga za tecaj engleskog za djecu

RAZINA 2

Po završetku razine 2 učenici će moći:

✔ Razgovarati o svojoj školi, učionici, razredu i najdražem učitelju
✔ Razgovarati o svojim i osjećajima drugih ososba
✔ Razgovarati o vanjskim aktivnostima (slobodno vrijeme)
✔ Razgovarati o hrani i objasniti zašto neku hranu/piće vole, a neku ne vole
✔ Brojati do 100
✔ Razgovarati o školskim predmetima i objasniti zašto vole/ne vole neki školski predmet
✔ Razgovarati o izvanškolskim aktivnostima
✔ Razgovarati o rođendanima i rođendanskim poklonima
✔ Razgovarati o dnevnim rutinama (opisati svoj/nečiji uobičajeni dan)
✔ Reći koliko je sati.
✔ Razgovarati o poslovima i mjestima gdje ljudi rade.
✔ Razgovarati o vremenu i aktivnostima koje radimo obzirom na vremenske prilike
✔ Razgovarati o aktivnostima koje uobičajeno radimo i aktivnostima koje radimo upravo sada
✔ Razgovarati o farmi, aktivnostima i životinjama na farmi
✔ Uspoređivati ljude, životinje i stvari (npr. Konj je brži od ovce; Moj brat je niži od mene)
✔ Razgovarati o događajima u prošlom vremenu
✔ Razgovarati o rednim brojevima

Udžbenik: Family and Friends 2
CEFR razina: A1.2
Lina ABC razina: 2

Oxford level 2 knjiga za tecaj engleskog za djecu

RAZINA 3

Po završetku razine 3 učenici će moći:

✔ Reći gdje žive, iz koje zemlje dolaze, te reći nešto o svojoj zemlji (jezik, zastava, klima, glavni grad).
✔ Razgovarati o godišnjim dobima i aktivnostima specifičnim za određeno godišnje doba. Reći koje je njihovo najdraže godišnje doba i objasniti zašto.
✔ Razgovarati o svojim hobijima i hobijima drugih osoba
✔ Razgovarati o kontinentima
✔ Imenovati mjesece u godini
✔ Pitati za dopuštenje i zamoliti za uslugu
✔ Razgovarati o stvarima koje skupljaju (npr. markice, sličice…)
✔ Razgovarati o aktivnostima na plaži
✔ Razgovarati o zoološkom vrtu i divljim životinjama
✔ Opisati svoj ili nečiji dan
✔ Razgovarati o mjestima koja vole posjećivati i objasniti što vole tamo raditi
✔ Razgovarati o kontinentima
✔ Opisati kako pripremaju/kuhaju svoje omiljeno jelo
✔ Opisati mjesto/grad u kojem žive
✔ Uspoređivati stvari, bića ili pojave koristeći komparativ i superlativ
✔ Razgovarati o stvarima koje smijemo i ne smijemo raditi na javnim mejstima
✔ Pitati i objasniti kako doći do nekog mjesta
✔ Razgovarati o prijevoznim sredstvima
✔ Čitati i razgovarati o događanjima u prošlosti
✔ Uspoređivati prošlost i sadašnjost
✔ Razgovarati o kampiranju
✔ Razgovarati o godišnjem odmoru
✔ Prepričati pročitani tekst

Udžbenika: Family and Friends 3
CEFR razina: A2.1
Lina ABC razina: 3

Oxford level 3 knjiga za tecaj engleskog za djecu

RAZINA 4

Po završetku razine 4 učenici će moći:

✔ Naručiti hranu u restoranu
✔ Koristiti priloge učestalosti u svakodnevnom razgovoru
✔ Koristiti prošlo vrijeme nepravilnih glagola
✔ Razgovarati o koncertu na kojem su bili
✔ Razgovarati o muzeju (ili nekom drugom mjestu) kojeg su posjetili
✔ Razgovarati o dinosaurima
✔ Razgovarati o sportu i svom sportskom timu/ekipi
✔ Dati upute u prometu (kako doći nekamo)
✔ Uspoređivati stvari u trgovini (skuplje, jeftinije, bolje, udobnije…)
✔ Razgovarati o svemiru
✔ Razgovarati o budućnosti
✔ Razgovarati o putovanjima
✔ Razgovarati o TV-u (kanali, emisije, filmovi…)
✔ Razgovarati o korištenju računala, printera i druge opreme
✔ Koristiti glagolsko vrijeme Present Perfect
✔ Razgovarati o bolestima i njihovom liječenju
✔ Razgovarati o zdravlju i zdravom stilu života
✔ Razgovarati o pripremi/kuhanju hrane
✔ Razgovarati o članovima proširene obitelji
✔ Koristiti se glagolskim vremenom Past continuous
✔ Razgovarati o različitim profesijama

Udžbenik: Family and Friends 4
CEFR: A2.2
Lina ABC razina: 4

Oxford level 4 knjiga za tecaj engleskog za djecu

RAZINA 5

Uskoro…

RAZINA 6

Uskoro…

Isprobajte besplatno

Popunite obrazac i dogovorite oglednu lekciju s jednim od naših učitelja.

Po završetku razine 1 učenici će moći:

✔ Reći svoje ime i dob. Odgovoriti i pitati pitanje “Kako si?”.
✔ Opisati predmet na osnovu boja. Reći koje boje vole, a koje ne vole. Reći najdražau boju.
✔ Opisati svoju školsku torbu i pernicu, te reći što je u njihovoj školskoj torbi i pernici.
✔ Reći koja je njihova najdraža igračka i opisati ju na osnovu boja.
✔  Zbrajati do deset.
✔ Razgovarati o dijelovima tijela.
✔ Razgovarati o poslovima. Reći što njihovi roditelji i što oni sami rade (npr. Moja mama je učiteljica)
✔ Razgovarati o igri u parku. Reći što vole, a što ne vole raditi u parku.
✔  Reći gdje se nešto nalazi.
✔ Opisati svoju obitelj.
✔ Reći koju odjeću vole nositi, te koju odjeću vole nositi njihovi roditelji/prijatelji.
✔ Opisati svoju (ili nečiju) kuću/stan i prostorije u kući.
✔ Razgovarati o hrani. Reći koju hranu vole jesti za doručak/ručak/večeru, a koju hranu ne vole.
✔ Opisati sebe i druge osobe.
✔  Imenovati geometrijske oblike.
✔ Opisati životinje. Reći koje životinje vole, a koje ne vole, te objasniti zašto ih vole ili ne vole.
✔ Brojati do 20.
✔ Razgovarati o tome što mogu, a što ne mogu.
✔ Razgovarati o aktivnostima na plaži.

Gramatika razine 1 uključuje:

✔ What’s this? It’s a…
✔ like/don’t like, likes/doesn’t like
✔ my, your, his, her
✔ Is this your…? Yes, it is. No, it isn’t.
✔ Singular and plural nouns
✔ This is/ These are, That is /Those are
✔ I’m / You’re / She’s / He’s
✔ Am I /Are you / Is he / Is she
✔ Where’s the…? It’s in/on/under
✔ Possessive ‘s
✔ have / don’t have / has / doesn’t have
✔ There is / There are
✔ Present simple
✔ can / can’t
✔ Let’s + verb

Udžbenik: Family and Friends 1
CEFR razina: A1.1
Lina ABC razina: 1

*CEFR ili Zajednički europski referentni okvir za jezike je smjernica koja se odnosi na sposobnost korištenja određenog jezika. CEFR jezične razine opisuju koliko se dobro netko služi stranim jezikom. Tečajevi za djecu u našoj školi pokrivaju CEFR stupnjeve od pre-A1 do B2.1.

*CEFR razine su: A1.1, A1.2, B1.1, B1.2, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2, C2.1, C2.2

Oxford level 1 knjiga za tecaj engleskog za djecu
Po završetku razine 2 učenici će moći:

✔ Razgovarati o svojoj školi, učionici, razredu i najdražem učitelju
✔ Razgovarati o svojim i osjećajima drugih ososba
✔ Razgovarati o vanjskim aktivnostima (slobodno vrijeme)
✔ Razgovarati o hrani i objasniti zašto neku hranu/piće vole, a neku ne vole
✔ Brojati do 100
✔ Razgovarati o školskim predmetima i objasniti zašto vole/ne vole neki školski predmet
✔ Razgovarati o izvanškolskim aktivnostima
✔ Razgovarati o rođendanima i rođendanskim poklonima
✔ Razgovarati o dnevnim rutinama (opisati svoj/nečiji uobičajeni dan)
✔ Reći koliko je sati.
✔ Razgovarati o poslovima i mjestima gdje ljudi rade.
✔ Razgovarati o vremenu i aktivnostima koje radimo obzirom na vremenske prilike
✔ Razgovarati o aktivnostima koje uobičajeno radimo i aktivnostima koje radimo upravo sada
✔ Razgovarati o farmi, aktivnostima i životinjama na farmi
✔ Uspoređivati ljude, životinje i stvari (npr. Konj je brži od ovce; Moj brat je niži od mene)
✔ Razgovarati o događajima u prošlom vremenu
✔ Razgovarati o rednim brojevima

Gramatika razine 2 uključuje:

✔ this / that / these / those
✔ we’re / they’re
✔ Are they…? / Are we…?
✔ She can/can’t
✔ Can he…?
✔ Do you have…? Yes, I do. / No, I don’t.
✔ Does she have…? Yes, she does. / No, she doesn’t.
✔ What/When do we have…? We have…
✔ Our / Their
✔ have / don’t have, has / doesn’t have
✔ What’s the time? It’s…o’clock
✔ Where does he/she work? He/She works in a …
✔ What’s the weather like? It’s…
✔ Present continuous
✔ Komparativ
✔ Simple past
✔ Prilozi mjesta 2
✔ Redni brojevi
✔ Nepravilne imenice

Udžbenik: Family and Friends 2
CEFR razina: A1.2
Lina ABC razina: 2

*CEFR ili Zajednički europski referentni okvir za jezike je smjernica koja se odnosi na sposobnost korištenja određenog jezika. CEFR jezične razine opisuju koliko se dobro netko služi stranim jezikom. Tečajevi za djecu u našoj školi pokrivaju CEFR stupnjeve od pre-A1 do B2.1.

*CEFR razine su: A1.1, A1.2, B1.1, B1.2, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2, C2.1, C2.2

Oxford level 2 knjiga za tecaj engleskog za djecu
Po završetku razine 3 učenici će moći:

✔ Reći gdje žive, iz koje zemlje dolaze, te reći nešto o svojoj zemlji (jezik, zastava, klima, glavni grad).
✔ Razgovarati o godišnjim dobima i aktivnostima specifičnim za određeno godišnje doba. Reći koje je njihovo najdraže godišnje doba i objasniti zašto.
✔ Razgovarati o svojim hobijima i hobijima drugih osoba
✔ Razgovarati o kontinentima
✔ Imenovati mjesece u godini
✔ Pitati za dopuštenje i zamoliti za uslugu
✔ Razgovarati o stvarima koje skupljaju (npr. markice, sličice…)
✔ Razgovarati o aktivnostima na plaži
✔ Razgovarati o zoološkom vrtu i divljim životinjama
✔ Opisati svoj ili nečiji dan
✔ Razgovarati o mjestima koja vole posjećivati i objasniti što vole tamo raditi
✔ Razgovarati o kontinentima
✔ Opisati kako pripremaju/kuhaju svoje omiljeno jelo
✔ Opisati mjesto/grad u kojem žive
✔ Uspoređivati stvari, bića ili pojave koristeći komparativ i superlativ
✔ Razgovarati o stvarima koje smijemo i ne smijemo raditi na javnim mejstima
✔ Pitati i objasniti kako doći do nekog mjesta
✔ Razgovarati o prijevoznim sredstvima
✔ Čitati i razgovarati o događanjima u prošlosti
✔ Uspoređivati prošlost i sadašnjost
✔ Razgovarati o kampiranju
✔ Razgovarati o godišnjem odmoru
✔ Prepričati pročitani tekst

Gramatika razine 3 uključuje:

✔ Comparative adjectives
✔ The past simple: Be
✔ Gerund
✔ Can- for ability, permission and requests
✔ Possessive adjectives
✔ The present continuous
✔ The present simple
✔ Adverbs of frequency
✔ Time expressions
✔ Countable and uncountable nouns
✔ Comparative and superlative adjectives
✔ Must and mustn’t
✔ The imperative
✔ There was, there were
✔ Past time expressions
✔ The past simple
✔ What, where, when
✔ Be going to (future expressions)

Udžbenik: Family and Friends 3
CEFR razina: A2.1
Lina ABC razina: 3

*CEFR ili Zajednički europski referentni okvir za jezike je smjernica koja se odnosi na sposobnost korištenja određenog jezika. CEFR jezične razine opisuju koliko se dobro netko služi stranim jezikom. Tečajevi za djecu u našoj školi pokrivaju CEFR stupnjeve od pre-A1 do B2.1.

*CEFR razine su: A1.1, A1.2, B1.1, B1.2, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2, C2.1, C2.2

Oxford level 3 knjiga za tecaj engleskog za djecu
Po završetku razine 4 učenici će moći:

✔ Naručiti hranu u restoranu
✔ Koristiti priloge učestalosti u svakodnevnom razgovoru
✔ Koristiti prošlo vrijeme nepravilnih glagola
✔ Razgovarati o koncertu na kojem su bili
✔ Razgovarati o muzeju (ili nekom drugom mjestu) kojeg su posjetili
✔ Razgovarati o dinosaurima
✔ Razgovarati o sportu i svom sportskom timu/ekipi
✔ Dati upute u prometu (kako doći nekamo)
✔ Uspoređivati stvari u trgovini (skuplje, jeftinije, bolje, udobnije…)
✔ Razgovarati o svemiru
✔ Razgovarati o budućnosti
✔ Razgovarati o putovanjima
✔ Razgovarati o TV-u (kanali, emisije, filmovi…)
✔ Razgovarati o korištenju računala, printera i druge opreme
✔ Koristiti glagolsko vrijeme Present Perfect
✔ Razgovarati o bolestima i njihovom liječenju
✔ Razgovarati o zdravlju i zdravom stilu života
✔ Razgovarati o pripremi/kuhanju hrane
✔ Razgovarati o članovima proširene obitelji
✔ Koristiti se glagolskim vremenom Past continuous
✔ Razgovarati o različitim profesijama

Gramatika razine 4 uključuje:

✔ The present simple
✔ The present continuous
✔ Adverbs of frequency
✔ The past simple: be, have and regular verbs
✔ Past time expressions
✔ The past simple: irregular verbs
✔ Possessive pronouns
✔ Adverbs
✔ The imperative
✔ Comparative and superlative adjectives
✔ The simple future: will and won’t
✔ Future time expressions
✔ Much, many, lots of, a lot of, some, any
✔ The present perfect
✔ Should and shouldn’t
✔ Could and couldn’t
✔ Relative pronouns: who and which
✔ The past continuous

Udžbenik: Family and Friends 4
CEFR razina: A2.2
Lina ABC razina: 4

*CEFR ili Zajednički europski referentni okvir za jezike je smjernica koja se odnosi na sposobnost korištenja određenog jezika. CEFR jezične razine opisuju koliko se dobro netko služi stranim jezikom. Tečajevi za djecu u našoj školi pokrivaju CEFR stupnjeve od pre-A1 do B2.1.

*CEFR razine su: A1.1, A1.2, B1.1, B1.2, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2, C2.1, C2.2

Oxford level 4 knjiga za tecaj engleskog za djecu
Po završetku razine 5 učenici će moći:

✔ Uskoro…

Gramatika razine 5 uključuje:

✔ Uskoro…

Udžbenik: Family and Friends 5
CEFR razina: B1
Lina ABC razina: 5

*CEFR ili Zajednički europski referentni okvir za jezike je smjernica koja se odnosi na sposobnost korištenja određenog jezika. CEFR jezične razine opisuju koliko se dobro netko služi stranim jezikom. Tečajevi za djecu u našoj školi pokrivaju CEFR stupnjeve od pre-A1 do B2.1.

*CEFR razine su: A1.1, A1.2, B1.1, B1.2, B2.1, B2.2, C1.1, C1.2, C2.1, C2.2

Oxford level 5 knjiga za tecaj engleskog za djecu

Isprobajte besplatno

Popunite obrazac i dogovorite oglednu lekciju s jednim od naših učitelja.